tapas motor en carbono

Responder
vivancos26
Nuevo miembro
Nuevo miembro
Mensajes: 17
Registrado: 12 Mar 2015, 00:35
10
Moto:: ninguna

tapas motor en carbono

Mensaje por vivancos26 »

Buenas triumpheros! Estoy buscando las tapas de proteccion del motor en carbono y no soy capaz de encontrarlas. Alguien sabe donde puedo encontrarlas? Muchas gracias y v'ssss
Cebolleta
COLABORADOR
COLABORADOR
Mensajes: 4780
Registrado: 30 Oct 2013, 22:27
11
Moto:: Tiger GT Pro y Scram
Ubicación: Utrera (Sevilla)
Has vote: 1 time
Been voted: 2 times

Re: tapas motor en carbono

Mensaje por Cebolleta »

Supongo que tu sabrás la moto que tienes, no?.

Yo con tu información, ni idea.
No es lo mismo llamar que levantarse a abrir.
Avatar de Usuario
Minimoto
COLABORADOR
COLABORADOR
Mensajes: 32308
Registrado: 16 Sep 2009, 14:20
15
Moto:: Sprint ST
Has vote: 7 times
Been voted: 50 times

Re: tapas motor en carbono

Mensaje por Minimoto »

Imagen
vivancos26
Nuevo miembro
Nuevo miembro
Mensajes: 17
Registrado: 12 Mar 2015, 00:35
10
Moto:: ninguna

Re: tapas motor en carbono

Mensaje por vivancos26 »

ostras se me olvidó poner el modelo! que cabeza la mia xd. Es una street triple 675 del 2015
kekodi
Mastermind XV Aniversario
Mastermind XV Aniversario
Mensajes: 7318
Registrado: 22 Oct 2006, 00:15
18
Moto:: T SPORT
Ubicación: Olid Valley
Been voted: 69 times

Re: tapas motor en carbono

Mensaje por kekodi »

¿Tienen que ser de carbono?

http://www.gbracing.eu/Triumph.113/Stre ... ction.342/

Materials

GBRacing uses an engineering grade, 60% long glass fibre nylon 6.6 throughout all its bolt on Secondary Engine Covers. This nylon is stronger, more flexible, oil and fire resistant and most of all extremely impact resistant, making this material an invaluable part of our product range. The long fibres absorb more energy before and after fracture initiates. Fracture crack lines are forced around the fibre ends, resulting in a limited fracture area. Injection moulded products offer additional built in strength and flexibility compared to conventional machined plastics. Not only are the Long Glass Nylon 6.6 compounds used for exceptional impact resistance but are tailored to satisfy the need for light but durable die-cast metal replacement materials and are of our own specifications and patents. They offer an extremely cost-effective alternative to carbon fibre products and are far stronger than our rivals. The world shortage of carbon fibre has resulted in very high raw material costs, and carbon fibre products are extremely labour intensive to manufacture.
Imagen
Responder